شیرآلات مدرن و لوکس


این روزها با سیر حرکت همه لوازم خانه و آشپزخانه به سمت طراحی مدرن و لوکس، شیرآلات مدرن و لوکس هم دارای اهمیت بیشتری نسبت به قبل هستند. در واقع روزبه‌روز افراد بیشتری خواهان استفاده از شیرآلات لوکس و خاص در منزل یا محل کار هستند تا به این اماکن ظاهری منحصر به فرد و شیک ببخشند. البته بسیاری از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که برای خرید شیرآلات از این نوع باید حتماً به سراغ محصولات خارجی و یا وارداتی بروند، در حالی که در محصولات کی دبلیو سی با تعداد بسیاری از شیرآلات مدرن و لوکس مواجه خواهید بود که در مقایسه با محصولات مشابه خارجی، دارای درجه کیفی بالاتر و قیمت مناسب‌تر هستند. در ضمن از آنجایی که محصولات این برند معتبر بر اساس نیاز و سلیقه خانواده ایرانی طراحی شده‌اند، انتخاب بهتری به حساب می‌آیند. به همین دلیل این مقاله را به معرفی شیرآلات مدرن و لوکس کی دبلیو سی اختصاص داده‌ایم تا از این طریق امکان فراهم کردن بهترین گزینه برای متقاضیان و مصرف کنندگان وجود داشته باشد.

شیرآلات مدرن و لوکس

معرفی شیرآلات مدرن و لوکس کی دبلیو سی

شیرآلات مدرن و لوکس کی دبلیو سی دارای تنوع قابل توجهی هستند که نشان دهنده تخصص و تجربه این برند در زمینه تولید انواع شیرآلات پرکاربرد برای منزل و سایر محیط‌ها است. به طور کلی در میان تولیدات لاکچری این کارخانه انواع مدل‌های خاص برای آشپزخانه، حمام، توالت و روشویی قرار گرفته‌اند تا علاقه‌مندان بتوانند به صورت یک مجموعه کامل یا جداگانه به خرید شیرآلات لوکس بپردازند. از این رو در ادامه به معرفی و بررسی جزئیات مدل‌های پرطرفدار و منحصر به فرد کی دبلیو سی خواهیم پرداخت.

شیر اشپزخانه سول

 

شیر اشپزخانه سول

 

شیر آشپزخانه سول برند کی دبلیو سی نه تنها از لحاظ طراحی ظاهری یکی از بهترین شیرآلات مدرن و لوکس به حساب می‌آید، بلکه با امکانات ویژه خود معنای تازه‌ای به کلمه لاکچری می‌بخشد. این شیر کاربردی و جذاب دارای قابلیت و سیستم بویلر (Boiler) است که به معنای برخورداری از آب جوش می‌باشد. شیر سول با برخورداری از حجم ۱۵۰۰CC، دو اهرم جداگانه و آبفشان دو راهه کمپانی معتبر نئوپرل (Neoperl) می‌تواند آب شهری و آب جوش را از دو مسیر و یا آبریز جداگانه در اختیار مصرف کننده قرار دهد. همچنین سایر مزایای شیر آشپزخانه سول کی دبلیو سی این موارد پراهمیت را شامل می‌شوند:

  1. این شیر کاربردی دارای دو کارتریج مرغوب از معتبرترین تولیدکنندگان کارتریج جهان یعنی کمپانی‌هایSEDAL  وKEROX  است.
  2. نوع بویلر این شیر از نوع Open Type است که احتمال آسیب دیدن و خراب شدن محصول را به حداقل ممکن می‌رساند.
  3. دارای دو مزیت سیستم بدون فشار یا None Pressure  برای جلوگیری از آسیب دیدن و قفل اهرم به منظور افزایش ایمنی محصول است.
  4. قابلیت و امکان اتصال مستقیم آن به دستگاه تصفیه خانگی فراهم شده است.
  5. متخصصین تولید محصولات کی دبلیو سی بر روی شیر آشپزخانه سول چراغ مخصوصی قرار دادند تا با سبز شدن آن، مصرف کنندگان متوجه به جوش آمدن آب شوند.
  6. این مدل از شیرآلات مدرن کی دبلیو سی دارای مصرف انرژی بسیار پایین و ۲۵ وات بر ساعت یا به اندازه یک لامپ کم مصرف است.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره تلفنی